středa 22. července 2015

Konečně! Vydala jsem knihu! SMRT MEZI ŘÁDKY

Myslela jsem si, že už se ten den ani nestane. Neustále se něco odkládalo, zdržovalo, takže jsem začínala mít dojem, že jsem si to vydání jen vybájila. Pořád jsem o vydání knihy jen mluvila, ale teď už je to konečně oficiální a mám venku svou románovou prvotinu.

SMRT MEZI ŘÁDKY - oficiálně, sice jako e-kniha, ale každý nějak začal. Nemění to nic na faktu, že jsem šťastná jako blecha, což se v tomhle vedru dělá vážně jen těžko.
Obálka pro mě byla velkým překvapením, ale za sebe musím říct, že se mi líbí. Nicméně nepatrně zavádí do doby druhé světové, nenechte se prosím mýlit, příběh je zasazen do moderní doby, současného konfliktu v Iráku.

O čem příběh vlastně je?
Pětadvacetiletá Tamara Fieldsová dokončuje studia žurnalistiky a chce se stát redaktorkou deníku Washington Post. Vede obyčejný život, dokud si nezačne dopisovat s neznámým vojákem v Iráku. Seržant Jeremy Sheppard tráví dlouhé roky na zahraničních misích a dopisy mu zpříjemňují stereotypní život. Slova, přání, touhy, strach či nevyřčené záležitosti mezi řádky je začnou sbližovat. Třebaže si to ani jeden z nich nechce přiznat, vznikne mezi nimi vztah, který však začne zamrzat na mrtvém bodě. V tu chvíli, kdy se zároveň začne vyhrocovat Tamařin vztah s matkou, se rozhodne odcestovat do Iráku. Ovšem nic není, jak si představovala. To, co Tamaru s Jeremym sblížilo, se zdánlivě hroutí. Nicméně situace nabere nové obrátky. Iráčani ve městě se bouří proti americkým jednotkám a jejich konflikt vše změní ze dne na den.

Doufám, že vy, co máte čtečky, mě podpoříte, a vy ostatní si ji možná přečtete někdy v budoucnu, jestli vyjde v papírové podobě. Ale třeba jednou, kdo ví... Nebudeme předbíhat. Teď jen popřeji - ať se vám krásně čte! :)


http://www.palmknihy.cz/smrt-mezi-radky.html

2 komentáře:

  1. Wau, gratuluji! Pokud se k tvé knize dostanu, určitě si ji přečtu. Vypadá opravdu zajímavě! Přeji hodně úspěchů do budoucna. Také bych jednou ráda vydala vlastní knihu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se, že na komentář reaguju s takovým zpožděním, ale nepřišla mi k němu noticka a já si ho všimla teprve teď. Takže konečně můžu poděkovat :) Doufám, že až se k ní dostaneš, bude se Ti líbit, přinejmenším dobře číst :) budu ráda za zpětnou vazbu.

      Vymazat